<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
and what if we start it all over again?
Here we are

Dark times are coming,
is anybody there?
Dark is rising,
is there anyone who can save me?

Love me,
pull me closer.
Save me,
I am not me.


Forever is a long time

Blake Armortis


~ Life that you bring. Pain that you take. You're the one that stop me for being a monster.

Aura Night


~ Thank you for saving me. Without you I wouldn't be here now.



Archive 2


credits

1 2 3
adjustment by: BD dz
00: U tami
petak, 04.06.2010.

Što ako morate ubiti osobu do koje vam je stalo? Što ako je ta osoba odabrana osoba za vas? A zadatak morate odraditi jer tako naređuje netko tko je na višem položaju od vas? Što biste učinili? Bi li se borili za tu osobu i ne dali nikome da je ubije ili naudi? Iako to znači da vi morate umrijeti? Bi li bili tako hrabri? Malotko bi jer svi misle previše na sebe. Ni jedan čovjek ne bi. Bojali bi se. Ali možda ima onih hrabrih. Nikada ne znaš.

Blake Armortis nije bio čovjek. Bio je to jedan pali anđeo koji je prezirao ljude iz dna duše. Jedna djevojka, samo jedna djevojka, promijenit će mu pogled na cijeli svijet. Zamrzit će svijet demona pa tako i svoj svijet. Ali ne, neće zaljubiti u tu nevjerojatnu djevojku. Samo će mu se svidjeti. Ništa više. Ali Aura će biti ta nesretna djevojka koja se zaljubila i koja treba ljubav. Aura Night koja je jedna usamljena djevojka. Izgubivši roditelje u teškoj prometnoj nesreći, izgubila je i sebe. Zid oko nje bio je visok i debeo i nitko nije mogao probiti kroz njega. Osim njega. Ali došao je jedan dan prerano. Jer, Aura je tada počela stvarati probleme. Probleme iz kojih je nije mogao izvući i jedan pali anđeo.

Nadam se da ćete mi oprostiti na još jednoj priči. Ako hoćete, čitajte, ako ne ne. Imam nešto još napisano. I tema je teška. Vidjet ćete o čemu govorim. Nadam se da ću uspjeti jer je to ono što želim.

~

15:40 | Komentari (33) | On/Off | Print | #

<< Arhiva >>